Gwarancja producenta / Reklamacje

Przed dokonaniem zwrotu proszę skontaktuj się na mailowo z Bartkiem – bartek@drumstore.pl.
Bartek pokieruje całą procedurą zwrotu. Jest w tym specjalistą :)


Na sprzęt udzielamy gwarancji, realizowanej przez producenta lub dystrybutora.

W wypadku wykrycia wad fabrycznych nowo zakupionego sprzętu bądź ujawnienia się takowych w okresie trwania gwarancji, bardzo proszę o kontakt poprzez formularz w dziale Kontakt. Po otrzymaniu wiadomości poinformujemy Ciebie o dalszych krokach
Bez obaw wszystkie rozsądne reklamacje są uznawane :).

Podstawą do reklamacji jest zawsze paragon lub faktura.

Uwaga po wykryciu wady należy zaprzestać użytkowania sprzętu. Dalsza eksploatacja może uniemożliwić poprawną ekspertyzę oraz utrudnić realizację gwarancji/reklamacji.

Reklamowany sprzęt klient jest zobowiązany dostarczyć do siedziby DrumStore w Gdyni osobiście lub kurierem/pocztą.


Zwroty towaru

Jeśli mimo wszystko nie będziesz zadowolony z zakupionego towaru, możesz zwrócić go w ciągu 14 dni od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią bez podania przyczyny!!
Doskonale rozumiemy iż zakup przez Internet jest obarczony pewnym ryzykiem. Towaru nie można dotknąć, przesłuchać.
Dlatego wręcz zachęcamy do zwrotu lub wymiany sprzętu, który Ci nie do końca odpowiada na inny.
Bardziej zależy nam na zadowoleniu klienta oraz dobrej renomie niż na pieniądzach.

Istotne jest aby towar zwracany był czysty oraz nienaruszony.
Nie ma żadnych przeciwwskazań aby Klient korzystał ze sprzętu w trakcie tych 14 dni powinien jednak używać go w sposób w jaki czyniłby to w sklepie stacjonarnym dokonując sprawdzenia sprzętu.

Podstawą do zwrotu jest oczywiście paragon lub faktura, stąd proszę przechowywać je dokładnie oraz chronić przed dziećmi :).

Zwrot dokonanych przez Ciebie płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.


Zwroty towaru zakupionego w Salonie stacjonarnym DrumStore /nie przez sklep internetowy/

Zwroty towaru są możliwe w przeciągu 2 tygodni po okazaniu dowodu zakupu.
Jednakowoż klient otrzymuje w zamian kredyt sklepowy o wartości zakupionego sprzętu, możliwa jest również wymiana towaru na inny produkt
Nie zwracamy gotówki.

Prawo zwrotu towaru nie przysługuje gdy klient zarezerwuje/zamówi towar telefonicznie/mailowo, a płatność nastąpi przy odbiorze osobistym w sklepie stacjonarnym. W takiej sytuacji przysługuje jedynie prawo do wymiany towaru na inny. Takie zamówienie uznawane jest za rezerwacja towaru, a nie zawarcie umowy kupna/ sprzedaży na odległość.

Klient może bardzo dokładnie zapoznać się z towarem w sklepie oraz go przetestować. przed zakupem. Zatem zwrot towaru w takiej sytuacji jest nie uzasadniony. Uznajemy iż klient może wymienić w tej sytuacji towar na inny, zgodny z jego wymaganiami. Również bardzo ochoczo doradzamy w takich sprawach jaki towar może sprostać wymaganiom klienta.